Îmi place mult când dau de pagini web bune în care te orientezi repede, nu te dor ochii de la culori sau dimensiuni, informațiile sunt dispuse ergonomic și unde poți termina repede ce ai de făcut. Din păcate astfel de pagini nu sunt multe.
Pagina WEB – Sperietoare de clienți
Cum în era internetului paginile web sunt adevărați agenți de vânzări e vital pentru orice companie nu doar să dețină una, ci să facă din ea un instrument util și un aliat puternic. Din păcate nu mulți sunt conștienți de impactul pe care pagina web a afacerii lor îl are, așa că aceste pagini devin adesea veritabile și eficiente sperietori de clienți.
Ce sperie oamenii pe un site web?
- Lipsa datelor de identificare a societății.
- O pagină web neîngrijită și realizată dezordonat.
- Greutatea de a găsi informații.
- O pagina web neactualizată.
- Un design învechit și neinspirat.
- Erorile de orice fel din pagină.
Am putea să mai scriem pe această listă dar articolul are rolul doar de a atrage atenția celor ce dețin pagini web, că nu e important doar să fii pe net, ci să respecți niște standarde. Dacă nu știi care sune acelea trebuie fie să te informezi, fie să încredințezi unor profesioniști sarcina să se ocupe de pagina ta web.
Nu-i așa că nu ai trimite pe teren un agent de vânzări dezordonat, cu cămașa pătată și scoasă din pantaloni, care vorbește cu greutate? Ei bine, nici un site cu deficiențele de mai sus nu e tare diferit de el.
Acționează acum și verifică pagina ta iar dacă e nevoie actualizează sau reconstruiește. Succes!