Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home1/visteria/public_html/2022/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home1/visteria/public_html/2022/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home1/visteria/public_html/2022/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home1/visteria/public_html/2022/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Reclama pe site sau blog


Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home1/visteria/public_html/2022/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 36

Tocmai ce vizitam unele pagini de internet și „situația din teren” mă îndeamnă să scriu ceva privitor la reclame. Trebuie să recunosc că e un subiect pe care nu putem spune cei care avem sita-uri sau bloguri că îl putem ignora. Mai devreme sau mai târziu oricât de benevolă e acțiunea care determina persoanele sa își construiasca site-uri apare și întrebarea: Să pun reclamă sau nu?

Eu am din punctul acesta de vedere două tipuri de pagini: Cu reclamă si Fără reclamă.

Site-urile fără reclamă – sunt pagini dedicate unor proiecte speciale cum ar gi ONG-uri, Fundații, Biserici, Scoli, Primării. Acolo nu e recomandat să punem reclame. E bine ca să rămână curate din punctul acesta de vedere dar mai exista și excepții când faci reclamă la un evenimnt caritabil sau la o acțiune umanitara. Regula e fără reclamă comercială.

Site-urile cu reclamă – fie că sunt simple bloguri fie că sunt site-uri care compilează informații din anumite domenii unii decid să pună reclamă pe paginile lor și nu condamn asta pentru că și eu fac. (exemplu e www.iiifpfa.rounde scriu despre contabilitate la PFA-uri și pun și reclame la un magazin de calculatoare SH si la eMag)

Am totuși câteva principii care cred că e bine să fie aplicate.

  • Nu pune orice fel de reclama. Unele nu se potrivesc conținutului tău, designului tău.
  • Nu pune reclama de la Google decât dacă scrii în engleză pentru exteriorul României. România în acest moment nu e locul în care să poți face bani din reclamele Google sau faci dar atât de puțini încât nu îi poți nici retrage.
  • Nu pune pop-up sau reclame care nu lasă cititorul să citească. E foarte enervant și poți obloga cititorul cel mult sa dea un click ca să închidă reclama nu ca să vadă produsul. Cred ca avem de a face cu o oarecare maturitate a navigatorilor pe internet și astfel de constrângeri nu țin ci fugăresc vizitatorul.
  • Nu pune multe reclame. Fii moderat, multe reclame obosesc privirea. E aiurea să vizitezi un site în care clipesc sute de bannere si oferte. Nu e atragator.
  • Pune reclama în locuri vizibile care să nu încurce vizitatorul să citească sau să vadă conținutul. Flolosește coloanele laterale pentru asta sau partea de jor. Sus doar în cazuri cu totul speciale.
  • Nu pune reclame care odată ajuns mouse-ul pe ele glisează către mai știu eu ce oferte colorate. O astfel de manevra ma face sa dau X in secunda 2 și nu doar pe mine.
  • Nu pune în articol reclame. Lasă textul lizibil. E obositor si nu poți ține cititorii pe pagina decât dacă totuși scrii articole super interesante și de actualitate. Exemplu negativ aici e Avocat.Net sau Rentrop si Straton.

În încheiere: Voi decideți dacă puneți reclame eu am decis pentru mine si reclamele puse de mine au scos macar banii cheltuiți cu gazduirea și consider că s-a meritat. Folosiți reclamele inteligent și cumpătat. Nu obosiți cititorul nu îl fugăriți. Succes la scris!

Un exemplu:

publicitate aiurea

Leave a Reply

Articole recente

Vrei să îți crești prezența pe online?

Avem idei creative

Te putem ajuta?

Dacă ai nevoie de consultanță sau servicii de acest tip ne poți contacta.